måndag 8 februari 2010

Måndag och det är grått o trist idag.. men jag e utsövd idag! haha :) Emelie vaknade vid 1 tiden inatt och höll mig vaken i tre kvart men sen sov hon till 8.35! Så hellre att hon håller på så än att hon vaknar 3.30 och vägrar somna igen... Amanda vaknade oxå vid 1 och kom in till mig.. men hon somnade juh direkt igen.. Ja som sagt utsövd e jag iallfall.. o med det kommer att jag blir väldigt väldigt rastlös!!! Kanske det blir en runda till Familia i em.. får väl se vad som händer..

Ohjag vill så gärna hitta på nått till våren.. men min budget är juh väldigt väldigt tajt.. fan jag som hade så mycke tankar om vad jag o töserna skulle göra nu till våren o sommaren.. men allt sket sig när jag blev av med jobbet... Men jag känner fortfarande för en resa till Berlin.. Får väl se om jag kan få ihop pengar till det.. får väl hoppas på en bra skatteåterbäring! haha :)

E de nån som vet när man får skattebeskedet? Visst brukar dt komma nu i feb? Jag e så nyfiken haha :)

Näe nu ska jag göra lite lunch.. mos o korv! Vilken delikatess! haha :)

Inga kommentarer: