fredag 9 april 2010

FREDAG!!

Riktigt skönt när det e fredag!
Min föreläsning blev inställd idag med... så det e hemmastudier som gäller.. Nervsystemet.. jag tycker det e skitsvårt.. men men.. det ska bara in i skallen och så e det bara...

Barnen e på dagis till 15.. igår fick Emelie lite feber så jag trode inte jag skulle kunna lämna dom på dagis, men så idga ve den borta.. men hon håller på o få tänder så det e nog det som spökar... Ialllafall så va hon hur pigg som helst idag så det blev dagis..
I em ska vi bara mysa! Vi ska äta god mat!! Fläskfilé och gorgonzzolasås!!! smaskens!!!!! O sen blir det lite glass till efterrätt, det e juh faktiskt fredag!! hehe :) Imorron ska vi på namngivningskalas för lille Emil! Ska bli kul!!!
Sen ska töserna ev till sin pappa en runda iallfall.. vet inte om det blir imorron eller söndag.. Dom ska träffa sin nya stvymamma igen.. vad e det nu 5e? suck.. men visst han vet väl vad han gör.. tycker bara det e irriterande att när vi pratade om detta sist så skulle han aldrig göra om det igen.. men här e vi igen.. Jag erbjöd mig o byta helg, men han vill så gäran träffa barnen.. visst gör det, men håll henne borta.. dessutom bor hon 100 mil bort så lycka till med detta förhållandet.. dom andra har juh hållt såååå bra!
Nä skit samma.. tycker bara synd om barnen som hela tiden ska träffa nya tjejer.. Jag vet hur jag INTE ska göra iallfall när jag skaffar ny pojkvän.. om jag nånsin gör det.. trivs rätt bra ensam oxå :)

Jaja.. näe nu ska jag nog ta tag i nervsystmet.. ha det gott folk..

2 kommentarer:

Liams mamma sa...

Usch fy fan tänker han inte ALLS på barnen???

Kämpa på!

angelica sa...

ojdå, femte? tänker han inte på barnen...jag har sagt de förut å jag säger det igen, vissa karlar alltså, de tänker inte längre än vad näsan räcker!


vi ska äta fläskfilé idag, mumma ;)

ha enbbra lördag!