lördag 10 april 2010

Gäsp idag e jag riktigt trött.. satt uppe till halv tolv och höll på med det förbannade nervsystemet... det e verkligen grymt mycke o få in..
Iallfall så vid halv tolv hoppade jag i säng, och då kom jag på att jag borde läsa lite på läkemedlesberäkning oxå.. jaha, så jag letade upp boken och gjorde 14 tal där, och tro det eller ej men jag gjorde rätt... det måste va väl ändå va ett bra tecken när man gör det mitt i natten och det blir rätt? hehe :) Hoppas det iallfall...

Idag har töserna vatt en runda hos Micke.. o hans nya tjej.. suck.. tycker bara att han kunde väntat.. inte med o skaffa tjej det bryr jag mig inte om att han har ny, men att han drar in barnen varenda gång.. det e så onödigt... o vad har dom vatt tillsammans.. mindre än en vecka,... jaja.. som jag skrev innan jag vet hur jag inte ska göra iallfall..

Medans dom va hos där så passade jag på o springa ner till stan och fixa lite :) O hoppade i duschen och gjorde ve mig så jag va nästan färdig för namngivningsfesten när jag fick hem töserna igen! Så det va mest att byta om på dom. Sen körde vi till Höganäs. Hömtade upp mamma och Peter. Och sen ner till hamnen. Åt god mat, jag brukar va skeptisk till paj, men måste säga att ost och skink pajen va TOPPEN!!! :) Mös lite med lille Emil oxå :) Så mysigt med en liten...

Snart kommer en liten till.. ja inte här.. haha :) Men lilla Filippa ska väl snart ta sig ut hoppas jag.. både mamma och jag har känslan av att det kommer denna helgen.. eller iallfall att det startar nu i helgen! *hoppas hoppas*

Näe nu ska jag slänga mig i soffan och bara glo på tv...
Ha en bra kväll! :)

Inga kommentarer: