lördag 17 april 2010

Vilken dag det har vatt idag!!!
Den började redan vid 6 tiden i morse. Emelie kom vid 6 tiden, men lyckades somna om i ungefär 20 minuter.. men sen va det minsann slut med sovandet.. hon hoppade på min rygg och slängde sig ner över Amanda.. jahaja.. det va bara till o vakna! Amanda va inte helt nöjd med denna väckning.. inte jag heller för den delen hehe :)
Ja så vid halv sju traskade vi upp.. en lördag.. suck.. satte oss i soffan och töserna fick välling och tittade på Barnkanalen.

Amanda började direkt prata om att hon ville åka och hälsa på lille Filippa.. Men vi visste inte om dom skulle få komma hem eller inte..
Men när klockan äntligen blev 11 så fick vi veta att dom skulle få åka hem!! Och Amanda blev så glad när jag sa att vi skulle åka!

Så blev det strul med bilen(ovanligt..) så vi tog bussen till helsingborg. Amanda blev så blyg när hon väl fick träffa lilla Filippa! Hon vågade nästan inte titta på henne... hon som tjatat så om hennes lilla Filippa :)
Men jag va inte ett dugg blyg! :) Hon e sååååå söt detta lilla livet! :) Hon sov så gott hos mig! :) Emelie höll henne lite och senare vågade Amanda oxå! :) Och hon va så stolt sen!

Sen tog vi tåget hem igen! Töserna fick McDonalds på Knutpunkten, medans jag köpte vatten och blandade min shake! :) Det gick det med! Jag ska villigt erkänna att jag va sugen på en cheesburgare, men NEJ! jag tog ingen!!! Det va fika hemma hos Conny och Sofie men jag tog inget där heller!!! E såååååååå stolt över mig själv!!! Jag kan juh när jag bara vill!!!




3 kommentarer:

Anna sa...

Vilken fin liten kusin tjejerna har fått :)

emma alfredsson sa...

Sååå sööööt:)

Grattis ännu en gång till din viktnedgång :) Men vad heter det du köpt då? :)

angelica sa...

aaw =) vilka fina bilder, o sikken liten söt kusin.

o fin din blogg blev =D