tisdag 6 april 2010

Tisdag, men det känns juh som måndag... jag blir så förvirrad i alla sånna här helgdagar som dyker upp lite då och då :)
Vatt en runda i skolan idag, läkemedelsberäkning.. hmm det där e jag inte så bra på... men men det ska jag väl förhoppningsvis bli! hoppas hoppas! haha :)
Har pluggat lite på nervsystemet.. skulle haft föreläsning i det imorron, men föreläsaren e sjuk, och tydligen så lägger hon inte in en ny tid utan man får helt enkelt plugga in det själv.. typiskt att det ska vara på det tyngsta delen av anatomin, iallfall tycker jag att det är det...

men men.. imorron ska jag spendera dagen med min mamma och töserna! Vi ska först en runda till väla och Ikea, o på em blir det cirkus!! Första gången töserna ska på cirkus!! Ska bli kul och se vad dom tycker om det! Hoppas dom tycker det blir kul! Amanda brukar juh va lite skeptisk till allt nytt.. så vi får väl se om hon överhuvudtaget går in i tältet! haha :) Tur biljetterna va billiga så om det inte skulle gå så e det inte hela världen!

Tjejerna va rejält trötta idag iallafall, dom somnde direkt när jag la dom. Skönt det! Ibland får jag hålla på o truga.. speciellt med Emelie.. men ikväll somnade hon utan problem! Va inne en runda innan och stängde tvn. Tittade till mina små hjärtan, dom är så underbart goa! Älskar dom över allt annat!!!

Näe nu ska jag nog ta och slänga mig i sängen o kolla lite på tv...
Ha det så bra gott folk! :)

Inga kommentarer: