fredag 16 april 2010

Så då e det fredag igen. Skönt! Har vatt i skolan en runda idag. Haft föreläsning om respiration. Kanske inte den bästa föreläsaren.. men men.. nått vettigt fik jag nog ut av det..

Nu e jag inne på mitt andra dygn med bara pulver skit! haha :) Jag har faktiskt inte tyckt det va så jobbigt hittils... Det går rätt så smärtfritt faktiskt... hoppas att det fortsätter så lätt hehe :)

Nu äter barnen lite fredags godis, och jag e inte ens sugen på o smaka.. jag äter frukt nu oxå.. måste tugga på nått o då tycker jag frukt e helt OK! På kvällarna har det blivit en del melon och äpplen och lite så! Ska bli spännande och se om jag hr gått ner nått på onsdag! hehe :) Varje onsdag e det vägning! hehe:)

Imorron ska vi nog hälsa på Sofie, Conny och Filippa.. Dom e kvar på BB då Sofies bltr har gått upp igen.. stackarna dom vill bara hem nu... Vi får åka upp och hålla dom sällskap! Filippa e sååå otroligt söt! Va där igår o hälsade på! Och jag kan inte fatta att man kan va så liten som hon e!!! Tänk att Amanda vatt lika liten en gång... helt otroligt!

Näe nu ska jag hänga tvätt och sen ska vi bara mysa i soffan! :)

1 kommentar:

emma sa...

vad är det för pulver du dricker ?