söndag 11 april 2010

Söndag.. jag gillar söndagar. Det e en riktigt slöedag!
Tog med töserna till lekplatsen i förmiddags.. va ute drygt en timme :) Det blev en massa gungande, och åkande på rutchkanan och grävande i sanden. hehe :)

När vi ätit och Emelie sovit(jag o Amanda oxå.. somnade på soffan) så gick dom hem till Micke en runda.. dom ska va där till 17 ungefär.. hela 3 timmar! Så jag har en timme till på mig o bara finnas till :) Jag passade på o åka och handla och har satt igång en masin tvätt.. borde ta fram dammsugaren oxå.. men jag orkar inte... börjar bli förkyld nu oxå.. typiskt...
Ja sen va denne helgen över.. imorron ska jag börja gå brevid på sjukhuset! Jag hoppas att jag inte blir sämre bara...känns som om jag hållerpå o få feber.. ont i halsen och helt täppt i näsan... Men jag har köpt hem echinagard(stavas det så?) jaja ni fattar nog vad jag menar iallfall.. får hoppas att det e så bra som reklamen säger! Det ejuh första dan som jag känner mig förkyld så den borde juh hjälpa snabbt... det smakr skit ialfalll.. haha :) O första dan ska man ta det en gång varje eller varannan timme.. blörk.. jaja.. det kan det va värt.. Jag vill verkligen börja gå brevid nu.. så kanske jag kan börja jobba lite smått på helger o så sen! :)

2 kommentarer:

Emma Leonsmamma sa...

Jag lovar den funkar tog den i tre dagar sen mådde jag som en prinsessa igen:-) Hoppas att du slipper bli sjuk:-( Kram Emma

angelica sa...

hoppas dagen idag gick bra på sjukhuset :) o att du slipper bli sjuk!