måndag 26 april 2010

Idag e en sån dag då jag bara e sååå fruktansvärt trött... Lämnade töserna på dagis halv nio o tog 9 tåget till Halmstad. Åkte hem till Rita och pluggade med henne. Kändes OK. Vi hade några höga berg som vi tog oss över! :) Kändes skönt!

Hämtade barnen vid 15 tiden och åkte bussen till Mickes jobb o hämtade bilen.. Så körde vi till Familia i Hyllinge och köpte en vårjacka till Amanda och skor till mig. Töserna va inte på sitt bästa humör där och på vägen hem somnade dom båda i bilen.. vilket betyder att dom tvärvägrar o sova nu ikväll... mindre kul... jag hade verkligen behövt tiden till o plugga på!! inte springa med dom hela tiden...

Men men.. stressad till tusen... inte för tentan.. vet egentligen inte varför jag känner mig så stressad...
Jag längtar till vi åker till Berlin nu!!! Det ska bli så skönt o komma bort bort bort ett tag!!! även om jag har Mandisen med mig så e det inte hemma iallfall! Hon e på ett helt annat humör när det bara e hon o jag...
Det ska bli kul o ta med henne!! Hoppas att det blir en mysig upplevelse för henne oxå! :) Hon pratar om det så fort hon ser en stor buss! :)

Imorron ska jag ha Rabdido party! Får se hur många vi blir! Rätt många som inte svarat.. fast jag ska inte säga nått jag e rätt duktig på o glömma oxå! :) Men men.. jag hoppas vi blir så det e lönt o ha det. Men det blir det nog! *hoppas* Jag har inte pengar o köpa nått men det e kul o kolla på kläderna! haha :)

Näe nu ska jag försöka ta upp böckerna igen.. hoppas töserna somnar snart så jag hinner med lite! På onsdag tar mamma dom med sig hem så jag hinner och plugga hela onsdagen och torsdagen.. :)

Inga kommentarer: