onsdag 14 april 2010

Idag har jag bestämt mig!!! Nu jäklar ska jag göra något åt min vikt!!! Så ja har köpt hem en hel rada med saker.. hehe :) Soppor o shakar o barer! hehe :) Allt för att kunna kombinera så mycke som möjligt så jag inte tröttnar efter en halv dag... jag har en tendens att göra det... Åt en soppa nu till kvällsmat.. kycklingsoppa skulle det va.. ja det va tur det stod på paketet för dte smakade då inte det.. smakade bara pulver typ.. men men det slank ner med mycke vatten! haha :)

Ikväll är det greys Anatomy!!! *längtar*

Och jag längtar så tills jag får se lille Filippa!!! Men jag vill inte åka dit o smitta ner henne.. jag e fortfarande rättså förkyld.. men det börjar bli bättre.. det e nästan så jag börjar tro på echinagard! haha :) Jag har tatt det hela tiden som man ska o jag har faktiskt bara behövt o ta 1 ipren på hela tiden.. men det va mest för att jag hade huvudvärk.... Ingen feber har jag såååå skönt! Och jag känner mig inte speciellt sjuk heller.. bara täppt i näsan,... så förhoppningsvis så e jag frisk nog till och hälsa på i helgen!!! Dom ska nog åka hem på fredag!! Mamma har skickat en massa fina bilder på henne. hon har sett henne 2 gånger redan!!!! Oh jag vill oxå!!!!!! NU!!!!!!

Jaha näe nu ska jag ta hand om disken.. bra med soppan det ebara lite vatten och så pulvret så det ger ingen större disk.. men töserna måste juh fortfarande ha mat... gjorde lit pytt i panna till dom. Det va svårt att hålla sig ifrån.. älskar pytt i panna och stekt ägg! Smaskens! Men jag ska inte ha nått!!!! DEt e en sak som e säkert!!!

1 kommentar:

angelica sa...

vad duktigt :) det ska jag nog börja med efter graviditeten också. jag tror du kommer klara't! :)

hoppas du frisknar till snart så du få se den lilla!