onsdag 7 april 2010

Idag har det vatt en riktigt skön dag!
Först sov vi till klockan va över 8 på morronen. Så skönt! Vi tog på oss och körde till Höganäs o hämtade min mamma. Körde vidare mot HBG och väla. Fixade present till Emil som ska ha namngivning på lördag. Sen gick vi en runda på Ikea o drömde :) Hittade ett köksbord som jag vill ha.. får bli sen när jag blir rik o berömd hehe :)
Vi åt köttbullar och mos på Ikea. gott gott :) Sen satte vi oss i bilen och körde till Ängelholm. Vi stannade till på Ängavången, och visade mamma vart vi ska bo sen. Tanten som bodde där har nästan flyttat ut helt nu.. såg att det stod några lådor kvar men annars såg det tomt ut :) Oh va jag längtar tills vi ska flytta dit!!!!

Och sen va det dagens höjdpunkt! CIRKUS!!!
Amanda va helt frälst! Hon tyckte dte va toppen med cirkusen! Emelie blev lite rastlös.. inte lätt för en 1½ åring att sitta still i över 2 timmar... Men hon tyckte det va kul med alla djuren!
Jag tyckte oxå det va OK, lite långt men annars helt OK!!

Näe nu ska jag se det okända och sen e det GREYS!!!! Och denna veckan e det Greys! :)

Inga kommentarer: