onsdag 28 april 2010

Usch o tvi o allt.. hehe :)

Nä så illa e det inte, men jag e trött.. så fruktansvärt trött... Tenta på fredag.. och jag läser o läser o läser.. men det GÅR bara inte in!!!! Jag försöker verkligen! Jag tittar på det och läser och förstår, sen när jag ska "testa" mig själv så näe.. det går bara inte... min hjärna låser sig.. men så e det när jag ska läsa in saker o ting.. jag behöver höra det från nån som verkligen kan det och som kan förklara med bra ord.. som Steffie en av våra lärare hon e toppen! Hon kommer med sina recept som e förstora för att ta sig ut ir vardagsrummet och grejor! hehe :) Då fattar jag!
Men det här med nervsystemet näe det går inte.. för det första va den läraren som vi hade där på frågestunden inte ett dugg bra(enligt mig själv) och jag förstod bara hälften.. Den som vi skulle haft på föreläsningen va sjuk och dte kan hon inte hjälpa såklart..
Men vissa i vår klass tycker juh att man vill ha allt serverat bara för att man violl ha förelsning, tyckte det va jävligt dumt sagt faktiskt.. Alla lär vi olika, men den här läraren tyckte precis som dom. Men men.. jag kan inte hjälpa att jag e mer praktisk än teoretiskt lagt. Och förresten sen e det samma människor som frågar efter fler gamla tentor o öva på.. snacka om att få allt serverat.. fan va det stör mig faktiskt!
Den här läarren tyckte vi va dumma som inte skickat in fler frågor, men jag vet inte vad jag ska fråga om om jag inte förstår nått.. o säga att jag behöver en genomgång av det hela va juh verkligen inte aktuellt.. en riktig surpuppa va hon!

Så nu har jag fått dte ur systemet! Funderar på o ta en prommenad nu o fortsätta plugga sen. Ibland e det lättare o ta en utrensning av hjärnan och sen fortsätta igen.

2 kommentarer:

angelica sa...

tack för din gissning om vad det kan tänkas va för kön :D o jaa, vagnen va jättefin, vi är så nöjda.


men usch, det lät jobbigt! =( o som du säger, alla lär man sig på olika vis. hoppas iaf det kommer gå bra, jag hejjar på dig! lycka till med pluggandet o tentan på fredag!

Anna sa...

Hoppas att du får in all info å lycka till på fredag!