onsdag 14 januari 2009

börjar bli bättre

äntligen äntligen börjar man se slutet på detta.. fyfan för denna influensan!!! Jag har nog aldrig kännt mig så orkeslös o så sjuk som jag gjort nu dom senaste dagarna!! Hela familjen blev juh dålig.. Emelie va den enda som va pigg.. men henne hade jag inte så mycke nytta av! hehe :) Hon kan juh knappast laga mat.. hehe :) Men idag blev hon oxå dålig.. så hon sover o sover o sover.. stackars lilla tjej.. fast det e skönt att hon kan sova för det e precis vad som behövs! Jag känner att jag verkligen skulle behöva en hel natts sömn nu så jag får tillbaka lite krafter...

Jag har iallfall lyckats byta lakan i sängen.. skönt att bli av med dom "sjuka" lakanen.. Jag har så mycke MÅSTEN som ligger över mig men jag orkar inte ta tag i nått av dom.. aja.. d kommer fler dagar.. Amanda får iallfall stanna hemma från dagis denna veckan.. likabra så hon blir helt frisk.. hon va juh där imåndags.. o va hur pigg som helst,men när hon kom hem så hade hon 39 graders feber!

Näe nu ska jag ta o vila en stund medans barnen sover.. ha det bra gott folk!

Inga kommentarer: