fredag 30 januari 2009

Fredag

hela långa dan...

Jag vet inte om jagkan säga att det äntligen e helg.. för mig e det helg varje dag.. e juh alltid hemma.. suck... jag vill börja jobba mina helger men min fucking chef ställer juh till det hela tiden.. jag blir så trött! Nästa vecka ska jag på henne rejält! Det måste hända nått.. trode aldrig att jag skulle känna så.. men nu längtar jag verkligen tillbaka! hehe :) Men jag har juh vatt hemma ganska länge oxå... först gick jag juh hemma drygt ett år med Amanad sen jobbade jag bara 3½ månad sen va jag hemma igen.. så jag har juh vatt hemma ett tag.. hehe :)

Ikväll ska jag till Mona som ska ha sing a star kväll! Ska bli kul! Inte för att jag kan sjunga.. men men.. det ska bli kul iallfall! :)

I helgen har vi Sebbe o Tilda här! Vilket Amanda verkligen älskar!! Hon håller på o visa upp alla sina nya saker som hon fick när hon fyllde år nu! hehe :) Hon e så glad när dom e här! Man märker inte av henne på hela helgen! Hon tycker det e så kul o leka med dom!!

Ha en trevlig helg gott folk!

1 kommentar:

Anonym sa...

vad roligt, jag tycker de e skitkul med singstar! :P ha en trevlig kväll! :)