lördag 24 januari 2009

Dagen innan

min stora tjejs 2års dag!!! Oh herregud jag ryser i hela kroppen när jag tänker på att hon blir 2 år!! 2 år!!! Min lilla bebis har blivit så stor redan!!! Jag sa till henne igår att hon aldrig fick flytta hemifrån! Och hon svarade nej.. Så sa jag bra kom ihåg det när du e 20! haha :)
Min lilla tjej! Herregud för 2 års sen vid denna tiden låg jag på sjukhuset.. hade legat inne sen ett par dagar tillbaka! Precis vid denna tiden så bråkade jag med en BM! Hon snodde min TV.. och sa att jag inte lämnat min vita bricka! Men det hade jag! Jag ahde juh legat inne flera dagar o dom hade tagit en massa prover på mig varje dag! Men dom hade juh slarvat bort den bara... Jag ringde Micke o va så lessen o ville bara hem.. ringde mamma och sa att hon skulle va på sjukan och hämta mig klockan 8 dagen efter! Jag skulle bara hem! Jag skulle juh hem på permis över helgen o sen komma tillbaka på måndagen o bli igångsatt.. men ack... Klockan 1 på natten vaknade jag o hade värkar! Klockan sju va jag öppen 3 cm, o 20 minute senare va jag öppen 5.. O sen föddes en alldeles perfekt liten Amanda 11.48!! Hon va en liten tös på hela 2565g och 47cm lång.. Min lilla tjej!!!!!! Det va en av dom bästa dagarna i mitt liv! Såklar nu delat med lillasysters förlossning!
Men jag har så svårt att inse att det redan e 2 år sen! Det känns som om det va igår! Men det va det visst inte! hehe :)

Idag har vi vatt på träningsakademin o passat barn! Idag hade jag fullt upp! 5 barn! haha:) Men det gick jättebra! Sen åkte vi till morfar! Amanda fick en massa kinderägg! hehe :) Sen åkte vi vidare till väla o träffade moster Cia och Sandra! Vi gick lite i affärerna.. o sen åt vi o hade det riktigt mysigt! Amanda va helt uppspelt! Sprang mellan mig o Sandra o Cia hela tiden! O innan har hon inte velat gå i närheten av Sandra o Cia! Men nu va hon helt galen! hehe :)
Jag köpte ett par jeans till Amanda som hon ska få imorron på Cubus.. o sen när vi gått därifrån så såg jag att Amanda lagt ett par strumpbyxor i vagnen.. jag ahde inte märkt det.. o bara gått ut.. kände mig som en riktig tjuv.. men det va konstigt att det inte pep när vi gick ut... aja... men det va storlek 110/116.. så lite stora.. haha :)

Ja det va min dag det! Oh nu ska jag titta klart på körslaget o se om jag hittar nått annat o se på.. sen blir det att gå upp i tid imorron så jag hinner göra fint här hemma innan kalaset! Ska juh göra tårta oxå!

Japp ha dte bra

Inga kommentarer: