måndag 12 januari 2009

Feber trött o dagis..

Ja idag började Amanda dagis.. Rätt skönt när allt börjar bli som vanligt igen..
Jag e fortfarande dålig... hade 39.4 i temp nu imorse när jag gick upp.. oki.. ingenting mot mina 41.6 jag hade i lördags.. har tänkt på det.. det va Myran(min katt) som väcktemig.. hon bet mig i tån.. hon har aldrig betit tidigare!! Hon måste ha känt på sig att jag va sjuk.. Tack till Myran som väckte mig!!! Hade febern fått stiga så hade det nog vatt väldigt svårt att väcka mig sen..

Just nu känner jag mig helt kass.. jag vill bara sova.. känner mig helt bortdomnad i hela kroppen.. Micke e oxå sjuk nu.. men men.. Amanda e på dagis nu så jag ska passa på o vila.. nu e Emelie oxå trött så.. skriver mer sen.. ha det bra

2 kommentarer:

Anonym sa...

Herre gud!!! Har jag feber över 37,5 är jag helt borta i skallen. Jag skulle inte vilja eller rättare sagt KUNNA få in nått på någon blogg om jag hade 39.4. Du verkar ta feber bra du.

Cattis sa...

Ha det roliga e att när jag har 38 graders feber så e jag helt väck... Men när både Amanda o Emelie e vaken så vad ska man göra? D e bara att hålla sig uppe..