tisdag 27 januari 2009

Hur fel kan allt gå??!!??!

Jag blir så trött...
Idag efter jag hade lämnat Amanda på dagis.. så tänklte jag köra o storhandla.. skrev en lapp med allt som jag skulle ha.. och slängde in Emelie i bilen.. så långt så bra.. handlade o det gick oxå bra.. slängde in allt i bilen.. o sen kommer problemet... bilhelvetet låter hur jävla konstigt som helst!!!!!! VAFAN tänkte jag.. men tänkte tat Micke får kollapå det.. han jobbar juh nästan vid MAXI o jag skulle ändå dit o lämna lipsyl.. men han va juh inte där.. så tänlte att asch kan nog kör hem ialfall... men kom bara en liten bil så lät den ännu värre o det gick knappt o styra skiten.. kör tillbala igen o går in.. mickes chef följer med mig ut o lyssnar o tittar.. jag e juh så jäkla dum på bilar.. kan juh inte ett skit... Ja då va det juh nån rem som hade gått sönder.. Jaha där stod jag med hela bilen full av varor o Emelie!!!! HUR GÖR JAG NU??!!! Ringde micke o han va juh sur som ett bi så där va det juh inte lönt att få nått vettigt ur... suck.. betsämmde mig för o ta det som va fruset o t a Emelie på armen o gå hem.. tar ungefär en 20-25 minuter o gå.. D e juh inte så långt i vanliga fall men utan vagn o så.. tårarna satt verkligen i ögonvrån.. jag va så trött på allt... så kom jag på att Marika en kompis bor på vägen.. tänkte jag hör om jag kan låna hennes vagn... o som tur va kunde jag det!! TACK SÅ MYCKE!!!! jag hade aldrig klarat det hela vägen hem!!!! Redan när jag kom dit så skade armarna på mig.. Emelie e juh inte nån liten bebis.. hon e ganska tung nu.. O sen blev jag o hämta Amanda från dagis.. ringde dit o dom e juh supergulliga där så dom tog in Amanda o hon fick va med på samlingen! Tack så mycke till personalen där! D e aldrig några problem där!! Så hem o byta vagn så Amanda oxå kunde sitta.. sen upp o hämta köttet o sånt som inte kunde ligga kvar där.. o då ska alla veta att där en en backa som e lååååååååååång o såååååååå tung o gå i.. så jag va inte så glad då.. O Amanda som inte fått nån lunch började oxå bli gnällig.. men hon fick en banan när vi kom till bilen.. så blev det lite bättre... suck... till slut fick jag hem en hel del matvaror plus 2 barn... Micke får ta 2 kassar ikväll men dom va lätta!!! Fast han direkt klagade på att en av dom va lite tung.. suck.. precis vad jag vill höra!! Han kunde fan slapat på 2 barn o en tung vagn! O så klagade han på att jag ska träna ikväll.. det e juh Timrå- Rögle match ikväll.. ja det ger jag väl självefan för!!! Han får juh ta barnen nu oxå.. OCH säger jag bara!! Det e hans barn med! Sluta klaga!!! Jag måste oxå få göra nått!!

Suck.. jaja.. inte det mest positiva inlägget jag har lagt.. men idag e det verklgen ingen bra dag.. suck!!!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men gumman!!!
Tänker på dig och saknar dig otroligt mycke ska du veta!!!!!

Pussssssssss