torsdag 15 januari 2009

torsdag.. eller?

visst e det väl torsdag? Jag e så förvirrad i dagarna.. jag tycker det fattas dagar.. Tycker inte alls att det e torsdag idag men men..

Idag e juh vädret så mycke bättre än igår!! Solen skiner!! Blir så mycke piggare!!! Har faktiskt vatt ute en liten liten liten pyttesväng.. hehe :) HAr fått ernjudande på ett nytt garage, igen.. gick ut o kollade vilket det va.. Precis vid vår parkeringsplats så det vill vi ha!! Har ringt om det oxå! Så det ska nog bli bra! Hon skulle skicka kontraktet så fort som möjoilgt.. jaja.. who cares egentligen.. haha :)

Idag fyller barnens faster år!!! GRATTIS SUSSIE!!!!! Presenten blev lite sent skickad.. men den kommer.. hehe :)

Förresten vi e nästan friska igen.. :) Skönt! Men jag e fortfarande så hemskt trött... det e riktigt jobbigt.. men men.. behöver bara komma igång nu.. Micke har börjat jobba igen.. så jag måste bara ta mig i kragen o sköta nått jag med.. Men det känns som om jag skulle behöva en hel natts sömn.. men det e juh en dröm man kan ha.. hehe :)

Näe annars har det väl inte hänt så mycke.. shit nästa söndag fyller Amanda 2år!!! 2år!! Min lilla tjej! Hon e så rolig nu.. pratar som bara den! o hon snappar upp! ALLT!!! Aja.. näe nu ska jag ta o göra nån nytta.. ha det bra gott folk!

1 kommentar:

Anonym sa...

tack för din kommentar! :)

skönt att ni är bättre nu!
ojoj, 2 år snart. stora tjejen :)