måndag 26 januari 2009

Lista!!

Regler:* Publicera reglerna på din blogg.* Svara på de sex 8-sakerna.

8 favoritprogram

1.Greys Anatomy
2. Unga Mödrar
3.Vänner
4.CSI
5.Joey
6.Hopkins
7.Barnmorskorna när det gick
8.Sjukhuset

8 saker jag gjorde igår
1.Gjorde en fjäriltårta
2.Hade kalas för Amanda
3.Tittade på Nicke nyfiken
4.Lekte med Amanda
5.Lekte med Emelie
6.Åt middag väldigt väldigt sent..
7.Kollade på TV
8.Bytte en massa blöjor..

8 saker jag ser fram emot

1.VÅREN!!
2. SOMMAREN!!!!
3.Att Emelie ska börja krypa
4.Att Amanda ska börja pott träna
5.Att få sova en hel natt! hehe :)
6.
7.
8.

8 favoritrestauranger.

1.Pepelino!!
2.Kinaresturang
3.Det står helt still i huvudet..
4.
5.
6.
7.
8.

8 saker på min önskelista.

1.Att min familj ska ha det bra o va friska
2.En solsemester med hela familjen
3.Ett roligt jobb
4.Ett hus
5.Massor med pengar
6.Nya möbler
7.Att få gå ner massor i vikt!
8.Har en massa på min önskelista, men jag kommer inte på nått...

8 personer jag utmanar:
1.
2. Jag vet juh inte vilka som läser här.. men alla som läser utmanar jag!
3.
4.
5.
6.
7.
8. ....

1 kommentar:

Anonym sa...

jag läser ju din blogg! :) men erkänner att jag är lite dålig på att lämna kommentarer...ska skärpa mig på den fronten ;)