söndag 25 januari 2009

GRATTIS min lilla älskling!!!




Idag fyller min Amanda 2 år!!!


Hon har verkligen haft en riktigt mysig dag!


Började imorse när hon fick paket i sängen! Hon blev helt salig.. och hon visste inte riktig hur hon skulle reagera på det.. Varannan paket ville hon ge till Emelie.. Hon kunde inte riktigt förstå att allt va till henne! hehe :)


Sen lekte hon ett tag med sina nya leksaker. Och sen gick pappa ut med henne och Emelie så jag kunde städa o göra rikitgt fint här hemma! :)


Sen kom moster Cia och morbror Conny med familjer! Av Cia fick hon en DVD film med Nicke Nyfiken!!!! Det tackar jag speciellt för! Jag e såååå trött på den hon redan har! Och av Conny o Sofie fick hon en dockvagn!! Hon blev superglad för den!


Hon åt en massa kakor och tårta och hade det jättemysigt med kusiner o mostrat o morbror!!!


När hon la sig så såg hon riktigt trött ut, och när jag frågade om hon hade haft en bra dag så sa hon JAAAAA! Och man såg i ögonen att hela hon va supernöjd!!! Oh jag älskar den lilla tjejen!!! Älskar såklart Emelie precis likamycke!!! Dom e såååå underbara!!!




Idag kommer mamma och Peter hem från Teneriffa! Dom ska ha landat för en timme sen.. dom har lovat att höra av sig när dom e framme.. dom ska sova hos min syster i Blentarp så dom slipper köra hela vägen hem ikväll!




Näe nu ska jag ta och slöa lite i soffan!! Ha dt super!! kramar

Inga kommentarer: