torsdag 9 juli 2009

1 år idag!!

Min lilla tjej fyller 1år idag!!!!
Det är inte klokt!!! Var tar tiden vägen??!? Det e ett helt år sen hon föddes!!! Om en halvtimme föds hon! 21.16!! Min lilla älskling!

Dagen har vatt ganska lugn. Vi ska ha kalaset på söndag istället.. Jag o Amanda gick in o sjöng för henne vid kvart över sju. Emelie svarade med att skratta åt oss.. jaja... Hon fick lite paketer.. o storayster hjälpte henne att öppna... sen blev det lite välling i mammas säng.. Amanda skulle såklart kolla på Nemo... Det e favoriten nu... Sen kom Micke, Sebbe o Tilda hit. Dom hade med sig ett par paket. En boll och en jättesöt klänning! Jag hade ett stort paket till henne oxå. En rutchkana!!! Ja hon e för liten för den.. men Amanda ÄLSKADE den! hehe :) Dom har juh alla sina saker tillsammans.. och förr eller senare kan Emelie oxå... Emelie sätter sig under den o bankar när Amanda åker! haha :)
Jag cyklade till Coop o köpte bullar. Så åt vi allihopa en riktigt god frukost!
På eftermiddan gick vi till Nisses o fikade, Micke, Sebbe o Tilda oxå.

Sen blev det hem och leka en massa! En masa bus! hehe :) Till kvällsmat blev det pannkakor! Gott gott!

Sen har Micke vatt o bytt bil. Nu har han/vi en Ford .. jaja.. han byter bil oftare än jag byter tröjor... hehe :) Den va jättefin iallafall..

Nu sover barnen o jag ska bara njuta av kvällen.

GRATTIS min lilla FLICKA på 1ÅRS dagen!!! JAG ÄLSKAR DIG SÅ MYCKE!!!

Inga kommentarer: