torsdag 2 juli 2009

1 vecka kvar!!

Sen fyller min lilla tös 1år!! 1år!!! Var tog det året vägen?? Kan inte fatta det!

Denna veckan har varit fullspäckad oxå...

Helgen som gick va vi först på kalas hos Peter på lördagen o på söndan hos Tim. Hos Tim badade vi i poolen. Båda mina töser älskar att bada!!! Så jag fick juh offra mig o bada med dom! hehe :)

Imåndags tog vi tåget till HBG och sen båten till DK. Vi köpte 2 röda pölser o bröd oich en litendricka, 80 svenska kronor!!! Jo tjoho!! Ja hade tänkt att vi skulle köpa glass oxå, men näe. det struntade vi i... så vi tog båten tillbaka och gick i HBG. Vi träffade Johanna, Julia och Lovisa. Vi gick mot Gröningen så barnen fick leka lite där. Sen blev det en glass och sen gick vi tillbaka! Supermysigt! Vi tog tåget hem o sen mös vi bara...

I tisdags åkte Micke jag o töserna till Klitterhus och badade! Superfin strand där. Och vattnet va riktigt varmt! 23 grader! Så det va toppen! Tjejerna älskade det! hehe :)
På kvällen kom min syster Camilla, hennes man Pibbe och Jesper Jonathan och Robin. Dom sov här i min lägenhet.

I onsdags så körde vi till Landkrona och köpte en ny vagn. En Carena twinbuggy. Röd, beige svart! Superfin! Så nu ska babytraveln bort! hehe :) Har den ute på bloicket... får väl se om man kan få den såld... hoppas hoppas... Sen körde vi till Kvick badet o badade med Camilla och gänget. Sen hem igen...

Idag torsdag körde vi med Mona till Väla! Skönt o gå där inne! AC!! hehe:) Köpte 2 presenter till till Emelie! Det e juh bara 1 vecka kvar nu tills hon fyller år!!!

Imorron ska jag jobba.. åka till Malmö o se på Måns Zelmerlöv!!! hehe :) Ska faktiskt bli riktigt kul! Hoppas bara att vädret håller sig!!!
Lördag ska jag oxå jobba, sen söndag e jag ledig! E det fint väder ska vi träffa Marre o åka till stranden! Ska bli kul! Träffas juh inte så ofta längre!

Såg precis på Norska Unga mödrar. Jag vet inte rikigt vad jag ska tycka om det programmet...Det e bra på sätt o vis men ändå så tycker jag inte alls att det e lika bra som det danska... undra om det börjar igen? Det går juh klockan 17, men det e juh bara repriser...

Jaha näe.. nu ska jag slänga mig i soffan ett tag innan det e dax att hoppa i säng... kan knappt sova om nätterna nu..det e för varmt...

Ha det bra gott folk

Inga kommentarer: