lördag 25 juli 2009

Helg!! :)

Jadå va det helg igen! könt, fast egentligen så spelar det juh ingen större roll för min del.. e juh hemma ändå! :)

Igår åkte jag o töserna in till HBG och festivalen.. Vi kom mitt i regnet o åskan.. men vi gömde oss på knutpunkten tillsammans med en MASSA andra!!! Sen kom Madde o hennes töser! O medans vi gick runt på fetivalen så kom solen och det blev väldigt varmt helt plötsligt!!! Vi åg på Darin! Han va väl Ok.. Inte min favorit, men han va helt OK! hehe :) Sen gick vi mot karusellerna.. Amanda, Emelie, Sofia, Jossan och jag åkte det lilla tåget! hehe :) Och sen åkte Sofia och Jossan lilla uppskjutet! :) Och sen hoppade Amanda studsmatta.. Hon va lite skeptisk, men jag höll henne i händerna och det gick jättebra!!! Hon tyckte det va superkul!! Hon va sååå stolt när hon hade klarat det!! Min stora tjej!! Jossan och Sofia hoppade oxå! Men sen tog Emelie's tålamod slut.. så vi tog tåget hem! Tack för en superdag Madde!!! Det va jättekul!!! Nu ser jag framemot den 8e!!!!

Idag tog vi den lilla bussen till Maxi. Dom har juh rea där, och Amanda behövde nya regnkläder o gummitövlar.. så tänkte kanske dom hade nått sånt.. men ikke.. Jag köpte ett par gummistövlar där för 199 kr.. tyckte det va dyrt.. men hon behövde verkligen ett par nya.. Sen gick jag bort på ÖoB. Och där hittade jag regnställ för 249kr och gummitövlar för 79!!! Jag köpte dom och gick tillbaka till Maxi med dom andra! haha :) Man får inte va dum! Så nu e Amanda redo för dagis igen! På måndag e det 2 veckor kvar till dom börjar... Kan inte fatta det.. Denna sommaren e snart slut!

Näe nu sover barnen och jag ska mysa med en skål med lösgodis!!! :)

Inga kommentarer: