söndag 26 juli 2009

Ajaj tanden mamma...

Amanda klagar på sin onda tand hela dagarna.. idag har hon vatt riktigt lessen.. o den e riktigt lös fortfarande... jag får ringa tandläkaren imorron o höra om hon kan få komma igen... synd om henne o ha ont...

Jag hoppas att jag inte har skrivit att det e någons fel att tanden e lös. För det har jag aldrig menat iallafall.. det va självklat en olyckshändelse o inget annat. Hon har slagit i precis samma tand innan.. därför e den nog lite känslig.. o nu e det troligen bruten... O jag lägger absolut ingen skuld på något för detta. Vill bara klarlägga det. Jag kan mycke väl ha skrivit nått dumt, men det har jag inte menat o ber i såfall om ursäkt för det...

Däremopt finns det annat jag INTE ber om ursäkt för... men det e en annan historia.. men alla kan juh följa det hela på facebook, eftersom han tydligen tycker att det e ett ställe att lösa saker på... men men... Jag e bara så trött,... Jag försöker att inte bry mig.. jag försöker att bara låta hans ord kölja över mig o försvinna.. men varje gång varje gång så sårar han, o det vet han.. och varje gång så slår han ner mig.. o det vet han det med...
Idag har jag vatt jävla råtta, pissråtta.. råttan Enblom har jag hetat... För att jag inte har tid att prata med honom så ska jag dra åt helvete.. Han e inne på min bank.. visst han har lösen o jag kan byta.. men jag kan juh tycka att han ska lämna mina saker ifred... Jag ska lämna honom ifred, men han får visst skriva hur mycke han vill.. men hallå.. hur barnsligt är inte detta??!!??!
Jag har aldrig sagt att jag ska ta barnen ifrån honom ALDRIG har jag sagt det! O kommer aldrig att göra! Jag vill att mina barn ska ha sin pappa! Jag vill inget annat! O det e det många som kan intyga!!!

Amanda satt i mitt kn´ä ikväll när Emelie hade lagt sig, så vände hon sig om o sa "Mamma jag älskar dig" hela mitt hjärta blev så varmt!!!! Jag älskar dom barnen så mycke!!! Amanda o Emelie e mitt allt!!! Utan dom hade jag vatt noll och ingenting!!! Hade det inte vatt för dom, hade jag inte gått upp på morronen...

Imorron e en ny dag! Nånstans ska jag leta upp styrka och gå upp och ringa tandläkaren.. åka med Amanda dit om jag får en tid.. o sen bara spendera tid med mina barn.

E d kontigt att man e ständigt trött o har ont i huvudet...

Inga kommentarer: