lördag 18 juli 2009

Vad ska man säga??!?

Fan vad trött jag blir på allt!!!! Men som vanligt... det e juh mitt fel! Ingen annans!!! Nädå!!
Jag frågade igår om barnen skulle sova hos honom, näe det skulle dom inte!! Nähe.. Men jag tar barnen ifrån honom.. jovisst.. så e det va... nähe.. sen skulle jag lämna dom på dan eftersom jag jobbar varannan helg!! (News flash va??!!) Men näe han skulle juh inte ha dom! Näehe.. sen skulle dom va där o då menade jag att hankan inte hålla på o ändra sig hela jävla tiden o sa att jag fixar annan barnvakt ja då ska han anmäla det med... suck.. anmäla e tydligen väldigt kul!!!

O jag kan juh bara tänka mig hur detta kommer att skvallras om i Höganäs! Hoppas då bara det framkommer hur deras pappa bar sig åt oxå..

Skitsamma.. måndag har jag en del o fixa med iallfall..

Amandas ena framtand e lös.. måste till tandläkaren med henne igen... aja det e juh sånt som händer...
Jag hoppas att det blir bättre väder i nästa vecka oxå så vi kan åka iväg... jag behöver komma härifrån ett tag nu...

1 kommentar:

Angelica sa...

usch vad arg ja blir när ja läser...låter som min sons pappa, han ska ändra å ha sig hela tiden...jobbiga karlar! hoppas han skärper till sig, sådär kan han ju inte hålla på!