tisdag 28 juli 2009

När ska saker o till vända? När ska nått kul hända? O då menar jag inte för en dag eller så.. utan ett längre tag..

Nu skulle vi städa den gamla lägenheten imorron.. men näe.. då ska han jobba... OHHHHHHHHH.. jag va där idag..det e en hel del som måste göras!!! Det ska spaklas o det ska målas... Men näe det ordnar sig. Ohhh jag blir så trött... så jävla trött på ALLT! Jag vill bara få det fixat så jag blir av med den lägenheten... FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN

Men han får ta hand om det nu. Jag skiter i vilket. Det som inte är godkänt på fredag får han betala. Jag skiter i det nu... han har lovat o lovat o lovat.. o jag vägrar göra allt... Jag har redan gjort det mesta, så det e inte mer än rätt att han gör resten.

FAN

Inga kommentarer: