måndag 6 juli 2009

Blir tokig!!!



Mina grannar börjar ALLTID spela JÄVLIGT hög musik nu vid 20 tiden... skit störigt.. man får verkligen höja ljudet på tv:n för att man ska höra.. O man hör juh bara dunk dunk dunk... Det e både dom ovanför oss o sidan om.. Som tur va så vaknar juh inte barnen för ljud men ändå.. För det e juh precis vid den tiden jag sätter mig vid TV:n...





I fredags va jag på konsert i Malmö o såg Måns Zelmerlöw!! Han va verkligen jätteduktig! Jag va väl inget större fan av honom så.. men efter den konserten så blev jag! hehe :) Tyckte han va superduktig o charmig! Fick autograf till både mig o fd svärmor! hehe :) O ett kort på mig o honom! Lite dålig kvalitet dock eftersom det va en boende som tog fotot men men.. trots allt! hehe :)




I lördags va jag o töserna på stranden med Marre! Riktigt skönt i vattnet! Där va juh såklart nån beach vollyboll turnering så där va juh hur mycke folk som helst.. Men det va jättemysigt!!
O jag brände min rygg!! jag har verkligen haft sååååååå ont! haha :)
Men men sånt man får ta!

Igår jobbade jag... vi va på Familia nästan hela dan som jag jobbade så det va verkligen en lugn jobbedag! hehe :)

Idag har jag tyvättat i tvättstugan!! Skönt o få det gjort!!! Sen kom Cia, Camilla (med familj) o mamma hit. Sen gick vi ner till hembygdsparken. Barnen lekte o vi fikade... Sen kom Micke med Sebbe o Tilda oxå! Vi gick en sväng o barnen lekte lite till! Sen började det bli väldigt mörkt så vi nästintill sprang hem. hehe :) DEt började regna lite men inte så mycke.. men när vi kom in o spöregnade det!! Sen åkte dom hem o vi gjorde mat o mös lite.. nu sover barnen o grannen spelar SÅ JÄVLA HÖGT!!!!!!!! Ska skriva ett mail till RL nu.. det e juh varje kväll.. hade det vatt en dag.. så hade det juh inte gjort nått men varje dag.. njäe.. det e mindre kul... jävla dunk dunk dunk...

Jaja.. nu ska jag skriva de mailet sen ska jag slänga mig i soffan.. ha det bra gott folk!

Inga kommentarer: