lördag 11 juli 2009

Lördag - lugna gatan..

Idag har det vatt väldigt väldigt lugnt.. Jag lämnade barnen hos Micke en runda så stack jag iväg till Willys o handlade lite till kalaset imorron..
Skönt o få det färdigt!

Resten av dagen har bara vatt väldigt väldigt slö.. jag har lust o göra en massa, men orkar inte.. hehe :)

Igår va jag hos tandläkaren för första gången på väldigt länge! Jag har fått inflammation i tandköttet vid vidomstanden! Fyfan va ont det gör!!! Så igår fick jag ta mod till mig o ringa tandläkaren, Mamma kom hit o passade barnen.. Camilla följde med mig.. vi fick sitta o vänta 1 timme innanjag kom in.. Jag fick juh en jourtid så det va juh bara att vänta... sen när jag kom in så köljde dom ur tandköttet o la in nån bomullstuss med nått skit på o sen fick jag gå hem igen! Suck.. 1000 kr fattigare.. Dom skickade även remiss till käkkirurgen i Halmstad för att få ta ut mina visdomständer där.. jag står i kö i HBG, men dom har ca 10 års väntetid!!!! O i halmstad har dom 3 månader! hahah :) lite skillnad! Jag har redan stått i kö 5 år i HBG.. så det ejuh halvvägs!!!
Får hoppas jag får en tid snart...

Usch o tvi för tandläkare! Men det e klart tur dom finns när det behövs! hehe :)

Inga kommentarer: