fredag 17 juli 2009

Trött Trött Trött...

Ja mycke tröttare än vad jag är går det nog inte att bli... Jag orkar knappt hålla ögonen öppna... Jag e ständigt så fruktanvärt trött... Jag vill ingenting.. när det e morron längtar jag bara till att det ska bli kväll å jag kan gå o lägga mig igen.. suck..

Barnen hade kul i DK iallfall! Vatt på Tivoli och Zoo!! Härligt! Jag vill oxå till Zoo! Det har jag sagt nu hur många somrar som helst.. men men.. det kommer en dag när jag oxå kommer dit! hehe :) Det e juh inte så svårt egenligen.. Nästa vecka ska jag iallfall åka iväg en runda med tjejerna! Även om det bara blir över dan så känns det som om jag behöver komma hemifrån lite nu..
Sen ska Marre, Lina och jag till Bakken!! Det ska oxå bli skönt!!!
O den 8e augusti ska Madde sjunga kareoke final!!! DET SKA JAG SJÄLVKLART MED O SE!!!!! Jag håller alla tummar jag bara kan!!!

Imorron e det dax o jobba igen.. Lite pengar! haha :) Kan va skönt o få tänka på annat!

Förresten jag har fått antagningen till skolan.. jag ligger om 16e reserv till den distansutbildningen som jag vill komma in på!!! O när jag pluggade i lund va jag över 200e reserv o kom in! haha :) Så håll alla tummar ni kan att det e många som hoppar av! hehe :)

Jaja.. nu ska jag försöka hitta nån energi i mig o göra nån nytta... ha det...

2 kommentarer:

Marre sa...

Jag åker gärna till Zoo också, om du o Lina också skulle vara sugna på det.
Håller absolut tummarna för att du kommer in på distansen!
Kram

Angelica sa...

håller både tummar och tår på att du kommer in på utbildningen! :)