tisdag 14 juli 2009

Tomt...

Här e så tomt nu när töserna inte e hemma... saknar dom supermycke!!!
Men men dom kommer juh hem igen..

Idag har jag skruvat på barnsadeln på pakethållaren. Senare kom mamma o Peter hit. Vi fixade lite småärenden o sen åkte jag med dom till Höganäs. Vi grillade revben o potatis! Riktigt smarrigt!!! :) Sen körde vi till HBG, på vägen började det regna.. suck.. men det sprack upp och så vi gick på Kulijuli! Supermysigt! Conny,Sofie, Cia, Tim och Rogge va oxå där! Vi fikade o lyssnade på musiken!

Mamma körde mig hem sen! Så nu sitter jag här helt ensam.. hehe :) Nädå.. dom erbjöd mig att sova där, men jag tyckte det va skönare att sova hemma... Men det känn juh lite kontigt när inte töserna e hemma..

Näe nu ska jag hoppa i säng.. ha det bra...

Inga kommentarer: