lördag 27 november 2010

2 utav 3 helgdagar gjorde... men imorron e det 1e advent, och jag VILL vara med mina barn!!! Jag tycker det är pest och pina att behöva gå på praktiken 1e advent... Jag vill vara hemma och baka pepparkakor med mina barn!!

Igår stannade jag o Sofia i Halmstad. Sov hemma hos Linda som va hemma i Skåne. Tack Linda för lånet av lägenhet!!!
Idag vad et fullt upp på praktiklen... jag satte mig för o äta mat klockan 15!!! Och jag slutade 15.30!!! Jag blev fan sur på en undersköterska som försökte köra med mig.. hon e jättetrevlig på alla sätt och vis, men så fort det e hon o jag i ett rum så ska hon verkligen visa att hon har en massa erfarenhet och så.. visar mig saker som jag gjort 100 gånger innan.. jag har juh faktiskt oxå erfarenhet av vården!! jaja.. Iallfall så 14.50 så bad hon mig göra nått som hon mycke väl kunde göra själv så sa jag näe jag måste äta jag e riktigt hungrig, då svarar hon mig att hon minsann inte heller hunnit äta.. nähe sa jag men jag jobbar inte här o får minsann inte betalt för den halvtimmen eller 45 minuterna som jag har rätt till.. jag får inte ett skit för att jag inte sätter mig... så näe.. kom inte o kör med mig! Särskillt inte när jag e hungrig!!

När jag kom hem idag så la jag mig en stund på soffan o sov... o sen gjorde jag lite mat.. en så härligt fin lördagsmat som makaroner och köttbullar!!! Yeeeh!
O nu sitter jag bara här... har precis sett på Tomten är far till alla barnen! Den e superbra!!!!

Imorron när jag kommer hem så är barnen här!!! Äntligen! FAN vad jag saknar dom!!!!! Jag tycker inte om att lämna bort dom.. Jag vill ha dom hos mig!

Inga kommentarer: