tisdag 9 november 2010

Idag har jag vatt på praktikplatsen och kollat runt lite och fått en MASSA information!!! Ojojoj vilken huvudvärk jag hde när jag åkte därifrån.. jag har fått låna mammas och Peters bil så jag kunde köra till o från halmstad idag..
Iallfall så verkar det vara en jättebra avdelning! Jag kommer nog få lära mig en hel del!

Efter praktiken körde jag och hämtade töserna! Det va drop in fika på Emelies avdelning, men Emelie VÄGRADE o fika där... men Anika va snäll och la 3 äpple/kanel muffins i en påse så vi fick fika hemma :) Väldigt goda muffins!!! :)

Efter mat o fika så badade tjejerna, och efter badet skulle vi gå ner och ta på pyjamas och äta välling.. och på nått sätt så snubblar Emelie i trappan och trillar på nått sätt på sidan ner för trappan.. hon va nästan hela vägen uppe! Jag har ALDRIG vatt så rädd i mitt liv! Jag såg verklige hur Emelie trillade på sitt huvud rakt ner för trappan!!! Och Amanda gick framför så Emelie slog juh ner henne oxå.. men hon va nästan nere o trillade bara 1 trappsteg men ändå..
Men det gick bra. Dom blev såklart lessna och rädda, men sen va det bra...
Men så rädd jag blev!!!!

Usch ja.. men nu sover mina små älsklingar och jag ska diska och sen slänga mig i soffan.. o sen en tidig kväll.. imorron ska jag va på praktiken 14 till 21.45.. puh.. o sen morronen på torsdag och fredag.. lördag o söndag ska jag va hemma och slappa! :)

Inga kommentarer: