tisdag 2 november 2010

ÄNTLIGEN är jag klar med mitt arbete!!! Eller ja jag tror det iallfall! hehe :) Det känns ok! Kanske inte helt superiduper bra, men jag tror aldrig jag kommer känna det heller.. jag tycker verkligen att det e supersvårt o skriva sånna här arbeten.. svårt med refernshantering och saker.. blörk säger jag bara.. heheh :)
Jag o töserna tog tåget till HBG efter dagis. Mötte Sofia där :) Fick låna en bok av henne som jag behövde till arbetet! Toppen tack så mycke Sofia!!!
Vi gick och kollade i dom roliga speglarna i parkeringshuset, jag tror jag och Sofia tyckte det va roligast! haha :) Emelie satte sig i vagnen och Amanda tittade lite konstigt på oss när vi flamsade omkring.. haha :) Men vi hade kul iallfall! Sen blev det minsann middag på McDonalds! Lurade med Sofia dit oxå :)
Och sen tog vi tåget hem igen! Hemma blev det dusch för töserna och sen sängen.. sen har jag suttit med mitt arbete tills nu... och nu ska jag i säng.. imorron ska töserna till dagis och jag ska hem o granska mitt arbete.. och hoppas att jag fortfarande tycker det e ok så jag kan skicka in det då..

Nä nu ska jag sova! Sov gott allihopa!

Inga kommentarer: