torsdag 25 november 2010

Då har jag vatt på praktiken sen igår! :) Jag fick erbjudanade om att sova på avdelningen under natten och det tackade jag ja till, så jag slapp att köra hem så sent igårkväll och dit igen tidigt idag... Det gick bra och sova där :) Visst man vaknade ett par gånger men det gick ändå över förväntan :)
Töserna va hos Micke. Och idag lämnade han på dagis, och sen hämtade jag dom.. och körde dom till min mamma... just nu känner jag mig som världens sämsta mamma.. jag lämnar bort töserna hit o dit... det e inte alls roligt.. ikväll har jag så jäkla dåligt samvete!!!!!! Jag vill bara ha hem mina små hjärtan!!!! Jag saknar dom så det gör ont! Just nu så känns det inte som det är värt att lämna barnen så härmycke!!! Just nu känns det inte som det e värt det...
Nu ska dom va hos min mamma hela helgen, kommer hem på söndag men då kommer inte jag hen förrän 23, och på måndag måste dom på dagis...
Jag missar första advent med töserna.. och jag brukar alltid baka pepparkakor med töserna då... Det brukar vara så mysigt... tänkte göra dte på måndag.. men kom på att då ska jag till Halmstad på grupparbete.. så inget pepparkaksbak då heller.. sen e det praktik tis - fre...

Det är ingen kul dag idag...

Inga kommentarer: