torsdag 4 november 2010

oooh jag vill såååååå mycke!!! Varför kan man inte ha gott om pengar och gott om tid...
Hade inte behövt överdrivet med pengar.. bara så det går runt o man kan unna sig lite.. Satt på tåget idag och drömde mig bort.. skulle vilja göra så mycke.. bara åka tåget nånstans.. låta barnen få resa lite och så.. men näe det finns det inte pengar till.. jag förstår inta var folk får pengar ifrån.. det e inte från CSN iallfall.. hehe :)

Skulle vilja ha en bil oxå... hade vatt så mycke enklare... men det har jag inte heller råd med.. imorron exempelvis.. jag vill oka till ikea för stjänstudio e där och jag vill gärna ta bilder på barnen eftersom dagisbilderna va en besvikelse.. men det tar juh sån tid o åka dit.. sen hade jag vekat åka en runda till mamma oxå en runda.. men ska jag först åka till Ikea och sen till Höganäs så tar det juh halva dagen... suck..

Jag skulle vilja träna oxå.. Men dom pengarna finns inte.. o tiden heller för den delen.. Var ska jag göra av barnen? Det finns juh barnvakter vissa dagar på vissa träninsställen.. men då kan man juh bara gå på vissa pass.. jaja det skulle jag säkert kunna göra! :) Men som sagt pengar det e det lite ont om..

Så om tomten läser detta mailet.. så vill jag ha pengar och en bil.. fixar du det?!?

Haha :) Näe så illa e det inte.. Men visst e det kul och bara sitta och drömma ibland?! Jag älskar det!!! Jaja gott folk nu ska jag ta och glo lite på tv och sen ska jag tidigt i säng.. ha en bra kväll på er!

1 kommentar:

Angelica sa...

ja det är mycket man vill...hoppas dina drömmar går i uppfyllelse en vacker dag! :)

visst vore det nice om man vann en miljon eller två, tänk vad man kunde göra för det då, massor skoj med barnen :)

nu ska jag ta å läsa lite i din blogg, det va så längesen jag va här, har endel att läsa ikapp ;)