söndag 28 november 2010

Nu ska det äntligen komma ett positivt inlägg!!!!
Idag när vi körde från praktiken så kom Rita, Sofia och jag underfund med att vi kan göra arbetet på tisdag morron/förmiddag innan jag o Sofia börjar på praktiken!! Så imorron kan jag bara vara hemma med mina underbara töser!!!! Vi ska baka pepparkakor och lussebullar och åka pulka och bara myyyyyyyyysa!!!!! Jag behöver lite energi från mina små töser nu!!! Jag blev så glad så jag hade tårarna halvvägs ute!!!! Tack så jättemycke Sofia och Rita!!! Ni e underbara!!!

Och tack till Sofia som får stå ut med min nojja när vi kör hem.. hehe :) Jag e så nojjig särskillt när det e dåligt väder! Och jag tycker inte om Hallandsåsen i vanliga fall men ännu mindre när det e snö, och Sofia kör så lugnt o försiktigt med mig :)

Näe som sagt idag känns det riktigt bra! *Nu e jag riktigt glad!!!!!!!! Jag dealade till mig fredagen med Micke oxå :) Jag hade helt för mig att nästa helg va min barn helg.. men det va det juh inte.. så jag va så deppig imorse.. så jag skrev till Micke o frågade om det va OK om barnen kom på lördag :) Tack till dig :) Skönt att vi kan prata som vanliga människor igen och samarbeta igen :)

Nu ska jag gå upp och snusa på mina underbara barn! Och så ska jag sätta klockan till halv åtta och med glädje gå upp och ringa dagis och säga att töserna ska vara hemma imorron! :) Såååååååå härligt!!!
Ha en bra kväll och en skön vecka! :)
Kram Kram kram!

1 kommentar:

Angelica sa...

sv: ja vi hade en superkul dag, bara umgicks med vänner o hade sjok, det behövs ibland! :)

så mysigt det lät, lussebak med barnen! :)

jag förstår dig till fullo detta med att det känns när man lämnar bort barnen...jag är likadan! saknar dom så det gör ont, jag ogillar verkligen när dom är borta flera nätter :(

så skönt att du får en heldag med dina töser nu iaf! ha en toppendag med dina små! :)