onsdag 10 november 2010

Lämnade barnen på dagis idag vid 10.30 tiden.. Båda två va lessna när jag lämnade dom.. Emelie ville inte ens gå av bilen.. hon skrek som bara den.. det gör så ont i mig när dom blir lessna och när dom skriker så.. jag vill bara vara hemma med dom då.. men det går inte..
Micke ska hämta dom från dagis idag.. eftersom jag e på praktiken till 21.45 så hinner jag inte hem till 22.. och sen ska jag juh va i Halmstad 6.45 imorron igen.. så det hade blivit jättekonstigt för barnen o va på dagis så länge och sen upp så tidigt igen...

Idag e den första riktigt dagen som jag ska gå.. imåndags va det introduktion för kursen och går va det introduktion på praktikplatsen.. idag ska jag gå med en undersköterska. Det känns rätt skönt, den rollen är jag ganska trygg i.. men samtidigt så har jag inte vatt på en sån här avdelning nångång och jag kan absolut INTE deras rutiner och VAS kan jag ingenting i.. vi använder juh Melior i Helsingborg.. en jäklaskillnad.. när vi fick titta i VAS igår så blev jag helt förvirrad! Men men. det lärman sig nog det med... Vi har en termin 6 elev hos oss oxå.. shit vad jag e glad att jag bara går i termin 2! haha :) Hon har AVA sidan och jag på hematolog sidan..

Näe nu måste jag göra ve mig.. ska snart möta upp Sofia vid brandstationen. Ha en bra dag!

1 kommentar:

angelica sa...

usch, jag känner igen det där vid lämning på dagis, när barna blir ledsna...det gör så ont i hjärtat på en när man går därifrån...

hoppas det gått bra på praktiken i veckan annars!? :)