måndag 1 november 2010

oooh nu börjar jag bli förvirrad i alla tider... shit shit shit.. måste nog pausa från det där tidspusslet nu ett par minuter...
Jag fick mitt schema för praktiken idag. Det ser faktiskt riktigt bra ut. Har pratat med barnens pappa och min mamma om hjälp och båda e villiga och hjälpa till! Det tackar jag för!! Ska försöka få ihop ett bra schema för alla.. särskillt för barnen.. jag tycker det e jobbigt att dom ska va på dagis mellan 5.30 och 17.30 ibland.. det e riktigt lång dag.. o väldigt väldigt tidiga morrnar.. vid den tiden går det inga bussar heller utan jag måste gå till dagis med barnen.. o det tar sin tid.. vi måste gå vid kvart i fem.. så barnen måste upp vid 4 tiden.. det e inte normalt för ett barn o va uppe så tidigt o sen va på dagis i 12 timmar.. det gör riktigt ont i mitt mammahjärta!! Riktigt ont!!!
Jag har nog sagt det förut, men när jag e klar med denna utbildningen och fått ett jobb så ska jag verkjligen betala tillbaka till mina barn!!! En resa eller vad som helst! Men nånting ska jag göra med mina barn då!!! För jag har väldigt tåliga barn! Och det ska dom minsann belönas för! Jag älskar dom riktigt riktigt mycke!!

Oh det börjar bli så mörkt ute nu om kvällarna.. det e mysigt men samtidigt blir kvällarna såååå lååånga.. man blir lite ensam då.. är barnen somnar vid 19 tiden så sitter man här ensam.. samtidigt behöver jag den tiden till o plugga.. men ibland hade man behövt nån som bara fanns här..

Jaja nog om det.. nu ska jag ta tag i detta förbaskade schema och sen ska jag ta tag i det tråkiga arbetet som ska vara färdigt på torsdag.. ööörk. Jag har skrivit nästan en sida, och känner egentligen inte att jag har så mycke mer o skriva om.. eller jo, jag har juh inte alla rubriker ännu.. men iallfall det måste vara 2 A4 sidor.. hmm.. jajja CAttis det bir till och FLUMMA på! hehe :)
Ha en skön kväll gott folk!

Inga kommentarer: