söndag 14 november 2010

Då va denna helgen över... det går väldigt fort med helgerna...
Praktiken i veckan har gått bra! Jag va där onsdag o torsdag sen fick jag va hemma med Emelie i fredags.. Men onsdag o torsdag gick det jättebra! Fick inte göra så mycke spännande.. mest lägga om sår och så.. men det har jag juh gjort innan oxå.. Det kändes faktiskt som om jag jobbade där.. inte kul o va billig arbetskraft direkt.. men men..

Helgen har vatt ganska lugn.. jag va o gjorde en tenta i lördags, tror det gick bra! Hoppas hoppas hoppas!!! O sen körde jag hem till mamma och Peter som hade barnen hemma hos sig.. Vi fick mat där! Kalops! Riktigt gott!!! O sen körde mamma hem oss.. Igår kväll satt jag o barnen o hade lite myspys på kvällen! Godis och chips! En del bus och mys oxå! Så härligt!!!

Idag har vi bara vatt hemma.. eller näe vi gick en liten runda till affären oxå, men det va inte så långt.. jag har lagat en MASSA mat idag! Först gjorde jag köttgryta och kalops och sen blev det även kycklinggryta, köttfärsås och lasagnette. Det e så skönt att ha maten klar i frysen så jag bara kan ta fram och värma i micron när jag har vatt på praktiken.. eller för den delen när jag ska på praktiken...

Ohmy.. sitter o ser på tv.. och vad kommer det på reklamen, jo DVDbox med tre kronor!!! Jag älskade den serien när den gick! haha :) Den skulle man nästan haft!!!

Imorron ska jag o töserna troligtvis åka till Höganäs så jag o Amanda kan gå o bada på badhuset. Jag vågar inte riktigt åka själv med båda tjejerna så Emelie får mysa hos mormor.. så får jag åka med henne en annan dag! Det e så kul och göra nått med bara den ena ibland! O töserna tycker nog det e mysigt att va hos mormor själva oxå. få lite extra uppmärksamhet där! :)

Näe hörreni nu ska jag ta och lägga mig tror jag...

Inga kommentarer: