fredag 5 november 2010

Idag har vi haft en riktigt mysig dag!
Jag o töserna åkte bussen till Ikea. Stjärnstudio va där och tog bilder, så jag passade på o tog kort på töserna, eftersom jag inte alls va nöjd med deras dagisfoton..
Dessa bilderna blev mycke mycke bättre!!! :) Jag fick dock muta Amanda med en glass så hon log! haha :) Efter fotograferingen gick vi till resturangen och åt köttbullar och självklart en glass! :) Amanda gick in i lekrummet och Emelie och jag gick en runda på nedervåningen.. Mysigt med lite mamma - Emelie tid.. Emelie blir mycke lugnare när det bara e hon och jag! Gick jättefint o höll mig i handen och tittade på sakerna. :)
Men hon va vldigt orolig när inte Amanda va med oss.. hon letade efter henne.. hehe :) Och så glad hon blev när vi hämtade Amanda igen! hehe :) sötfisen!
Sen åkte vi hem igen.. vi gjorde mat.. idag blev det farmor mat som Amanda säger haha :) Det e himla gott iallfall! Amanda åt 2½ portioner!!! Duktig tjej! och sen blev det lite fredagsmys med lala från Ikea! :)
Har verkligen vatt en mysig dag! Barnen har vatt snälla och glada! :) Och så duktiga hela dagen!
Nu ska jag ta och mysa med mina små hjärtan innan dom ska i sängen..

Inga kommentarer: