söndag 1 februari 2009

Helg helg helg

Ja då va det söndagkväll!
Helgen har som vanligt sprungit iväg!
I fedags va jag hos Mona på singstar kväll!! Gud va roligt!!! En massa snack o roligt sällskap! Och sen sjöng vi en del! Lite eftr tolv bestämdejag mig för att det va dax att åka hem.. Eftersom jag skulle upp på träningsakademin dan efter... Monas man Peter körde hem mig. Tack så mycke!!! Och TACK TACK TACK mona för en superkväll!!!

Lördagen va ganska lugn tror jag... kommer knappt ihåg...

Och idag har vi haft besök av Marita och Janne, som jag träffade i Turkiet när jag va där med Sandra! Jättekul och träffa dom igen! Det va ett tag sen!!! På förmiddan så slängde jag ut Micke och barnen så jag kunde städa.. när jag va klar gick jag ner till lekplatsen och lekte lite! Vi spelade lite fotboll och så sen gick vi hem och så kom Marita och Janne senare på em.. vi fikade med lite kladdakaka som jag bakat!

Ja.. det va det det.. snart måndag igen... imorron ska jag iväg o göra ett cellprov.. hatar det!!!! usch.. det e bara kul o gå till barnmorskan när man e gravid! haha :)
o på tisdag ska Amanda till tandläkaren och på onsdag ska vi till min systsre som fyller 40!! Shit vilka gamal systrar jag har!!! Min andra blir minsann 42!!! Och min bror blir snart 36! Det e bara jag som e ung! haha :)

Jaja ha en trevlig kväll! Ikväll blir det Beck! Har redan sett dom nya beckfilmerna.. men men.. dom e juh bra så det kan man se igen.. o Persbrandt e juh aldrig fel o titta på! hehe ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

ja just det, det där cellprovet måste ju jag också göra snart *ser inte fram emot* :/

oj, då är du en sladdis med andra ord :)

håller med, persbrandt e inte fel att titta på, hehe ;)