söndag 31 oktober 2010

Så va denna helgen oxå över.. varför går helgerna alltid så fort???

I fredags åkte vi hem till mamma i Höganäs... Jag körde med Conny o kollade på lägenhet i Ödåkra medans töserna va hemma hos mormor :) Riktigt mysigt! När jag kom hem så åt vi god mat och sen nannade vi gott :)

I lördags va det full fart! Amanda skulle på barnkalas hos Ebba klockan 11! Och redan vid 7 tiden så började hon tjata om att vi skulle gå.. hmm.. Ebba bor 2 minuter ifrån mormor.. haha :) Men vid 11 så gick vi iallfall bort till Ebba, och Amanda och dom andra barnen lekte..
Efter kalaset mötte vi upp Cia, Camilla, Conny med respektive och vissa barn, och mamma :) Sen gick vi på marknaden!!! Ett STORT gäng på marknad :) Vi splittrades ett par gånger men det gick bra ändå! Amanda fick åka nån karusell och vi köpte hem gröddbullar! Det e juh ett måste! :)
Efter markanden skulle mamma och Peter på kalas till Ebba.. hehe :) Och jag o töserna köpte lördagsgodis och sen mör vi framför tvn.. det blev lite mycke godis.. och Emelie hade sovit när vi va på marknaden så det blev en uppekväll för henne... Hon va uppe till 21.30!!!! Sen somnade hon på min mage.. lilla tösabiten! :)

Idag åkte vi hem från Höganäs... Skönt att komma hem igen! även om det e mysigt o va borta och bli ompysslad och så.. men hemma e hemma!!! Jag älskar mitt hem! haha :)
Imorron ska töserna på dagis igen och jag måste ta tag i det förbaskade arbetet... suck. jag har iallfall kommit igång och skriva lite.. Men absolut lååångt ifrån färdig.. Måste fixa referenserna och så oxå.. suck. jag hatar referens skrivning.. blörk.. haha :)

Näe nu ska jag ta och bada mina små töser.. sen blir det lite mys innan det e sängen för deras del.. Ha det så bra!

Inga kommentarer: