onsdag 3 mars 2010

Äntligen börjar Greys Anatomy igen!! Nu är det bara 25 minuter kvar!!! hehe :)
Greys e den serie som jag verkligen verkligen följer! helt underbar!!

Imorron ska jag med 7.13 tåget till skolan.. bläää gillar inte alls att behöva åka det tåget.. men vi får göra det när vi ska ha labbövningar för annars hinner vi inte byta om.. Imorron ska vi ta blodprover och så! Cattis njuter! haha :) Jag tycker det e jättekul och sticka. hehe :) Får väl se hur det går imorron! Det va ett tag sen man gjorde det sist!

O sen e det fredag! Först ska vi ha det här hemska seminariet och SEN ska vi ut!! Laserdome, mat och bowling står på schemat!! Det ska bli så kul!! Jag hoppas verkligen att alla håller sig friska nu så jag kan va med på fredag!

Näe nu ska jag förbereda mig för Greys! haha :)

1 kommentar:

angelica sa...

åh va kul det lät, hade så kul ikväll :)


svar: hehe ne det där med potta kan vara lite klurigt... det har gått i perioder, men nu verkar det gå framåt igen. hoppas hon kan bli torr till sommaren, iaf nattetid, så man slipper två blöjbarn sen.