fredag 26 mars 2010

Fredagkväll! Det skulle vatt min barnlediga fredagkväll, men framöver kommer jag inte få det mer.. deras pappa vill bara ha dom lördag till söndag.. Jag bryr mig inte jag tycker bara det e mysigt att ha dom hemma.. klart jag hade önskat att ha en hel helg så jag hade hunnit med nått.. men men.. så e det.. Jag e iallfall glad att jag inte missar ett enda steg i deras utveckling och att jag för varje dag ser vad töserna lär sig! Det är helt o hållet hans förlust! Men han får skylla sig själv! Han har gjort detta valet inte jag!

Idag vaknade jag o va på ett strålande humör!! Jag kände mig så glad o utsövd och jag vet inte allt! hehe :) Va hur pigg som helst när jag traskade ner till stationen! Det va riktigt skönt redan halv sju på morronen!!! Så härligt!
Jag satte mig o gjorde tentan.. skrev på allt, men vet inte om jag hade rätt på allt.. det tror jag inte haha :) Chansade på en del.. men men.. kuggar jag så får jag juh göra om den det e inte hela världen! En dag ska jag bli färdig sjuksköterska o så e det bara! :)

Tog 1 tåget hem och gick en runda i stan (ängelholm) köpte en ny fleecejacka till Amanda! Det börjar juh bli för varmt o ha dom tjocka vinterjackorna nu! Mamma åkte buss med töserna hem! Mötte upp dom i stan, och tog lilla bussen hem.. vi hade ingen vagn eftersom tanken va att Micke skulle hämta dom hos mamma idag.. men så blev det juh som sagt inte... Vi åkte hem och fikade lite.. Peter hämtade upp mamma vid 17 tiden o så åkte dom hem och vi satte oss o åt kvällsmat. Kyckling och potatisgratäng!! Supergott!!! O sen fick dom lite fredagsgott och sen va det sängen! :) Imorron har jag lovat att Amanda att vi ska gå ut o cykla om det e fint väder! Hoppas hoppas hoppas!!! hehe :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vadå vill ha? Är man inte två om att skaffa barn? Är man inte två om att ha ansvar för sina barn? Vadå inte vill???? Får man som förälder göra det valet? Stackars barn att växa upp med en sådan far......

angelica sa...

tacktack :) jaa jätteskönt med tvättmaskin i lägenheten.

hoppas det gick bra på tentan!

men vad nu då, ska han straffa dig genom att ha sina döttrar mindre?? eeehh, jag säger då det, karlar! blir så irriterad.. vill de inte träffa sina barn oftare, de går ju faktiskt miste om ganska mkt i utvecklingen m.m...det drabbar ju töserna, o han själv...