måndag 1 mars 2010

Jag fick lägenheten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oh va glad jag blev!! Jag kunde komma på fredag och skriva kontrakt, men då kommer jag inte hem förrän sent! Då e det inspark i Halmstad! hehe :) Så på måndag ska jag skriva kontraktet!!! Så den 1e juni flyttar jag och töserna ner till Ängavången igen!!! Det ska bli sååå skönt! :) Få liten trädgård precis lagom till sommaren! :)

När jag hämtade töserna på dagis idag så trillade Amanda och slog i sin framtand.. eftersom hon redan fått dra ut en så e den andra ganska öppen och lättåtkomlig.. hehe :) Tanden hamnade rakt ner i asfalten.. kollade på den och en liten bit hade trillat av och den kändes lite lös och det blödde ganska bra.. jag ringde tandläkaren direkt och dom tyckte att jag skulle komma med henne direkt.. satte oss på bussen o åkte dit... ringde Mona och hörde om hon kunde möta upp oss och passa Emelie.. och hon va så snäll och kom!! Tack så jättemycke Mona!! :) Vi fick vänta en stund men sen fick vi komma och in och arrogant tandläkare fnös åt Amanda... men hon tyckte iallfall inte att den verkade skadad.. nä får väl hoppas dte för till henne vill jag inte ta Amanda igen!! Amanda va juh jätterädd eftersom hon vatt med om det innan oxå.. då borde väl ändå tandläkaren va lite mer lugn och prata lugnt med henne..men näe.. usch jag hatar verkligen tandläkare... och det blir inte bättre när man får träffa en sån här tandläkare...

Oh jag kan inte komma igång och plugga.. jag behöver ändra lite på mitt arbete.. egentligen inte så svårt för Amanda (en kursare) har skrivit jättebra om hur jag ska göra.. men jag kommer inte igång!! FAN jag får panik!! Jag har så ont i magen.. men jag kan inte bara.. jag försöker men jag kan inte göra det!!!

Jag vill bli färdig SSK, men jag vet helt ärligt inte om det kommer att gå.. jag vet verkligen inte det... Ett jobb och jag hade tatt det.. fast samtidigt så vill jag inte ge mig!! Ohhhh

Men jag e såååå glad för min lägenhet!!!

1 kommentar:

angelica sa...

grattis till lägenheten! gu va skönt att ni får en liten trädgård, perfekt till sommaren ju.


o stackars amanda :( usch vilken snorkig tandläkare :/ hoppas det inte är någon fara med henne o tanden nu iaf :)