måndag 15 mars 2010

Igår åkte jag o Micke med töserna till hembygdsparken! Vilket misstag!!! Det va juh rena leran och dyngan där!!!! Så dumt av mig o inte tänka på det... Vi lyckades lura med oss dom till järnvägsmuseet istället haha :)
Jag har aldirg varit där innan, men det va helt OK faktiskt! Amanda tyckte det va kul med simulatorn och den andra stora filmen hehe :)

Idag va det skola igen! Examinationsseminarium, det ni e inget litet ord! haha :) Det gick bra iallfall! :) Inte specillt svårt.. men det har inget utav seminarierna varit hittills iallfall...
Men nu är det bara denna och nästa vecka kvar på denna kursen. Tack o lov säger jag!! haha :) Den e sååå flummig! Fast det får man inte säga så Maggan hör det haha :) Men det e det iallfall! :) Nästa fredag e det tenta.. jag hoppas att det ska gå bra... Och sen e det dax för anatomi! Det ska faktiskt bli kul! Det kommer bli SKITMYCKE plugg men det är iallfall nått som man kan ta på.. eller ja.. hjärtat sitter där det sitter och det fungarer på ett sätt och så e det bara... medans respekt, integritet och andra flummiga saker kan va olika från person till person! hehe :)

Förresten tingsrätten har sökt mig idag.. vad vill dom mig??? Lite smått orolig, men vad jag vet så har jag inte hittat på nått bus! hehe :) Nädå jag tror det e nått med skillsmässan! :)

Usch idag på väg hem från skolan fick jag så fruktansvärt ont i huvudet.. När jag satt o väntade på tåget så gungade allting och jag mådde illa och önskade mig bara bort.. när jag sen kom på tåget så satte jag klockan och sen somnade jag.. vad jag kommer ihåg så har jag inte visat mitt kort eller nått.. men men.. vaknade när klockan ringde och tyckte det va lite bättre med huvudvärken, men den kom snabbt tillbaka... Micke hämtade mig på stationen och körde hem mig, va såååå kissig.. hehe :) Jag tog en ipren då.. o sen hämtade vi töserna på dagis. Och sen hann jag bara hem så kräktes jag.. Amanda blev jätterädd... men jag försökte förklara att det snart blir bra igen.. tog lite zoomig nasal och sen va det bra igen.. skönt! Det e verkligen en helt underbar medicin!!! Nässpray e det bästa dom kommit på som migränmedicin!

Nu sover töserna och det ska jag med göra snart! :)

Inga kommentarer: