söndag 21 mars 2010

Då va denna helgen snart över oxå.. fasiken va tiden går fort!!!!
Imorron ska barnen va på dagis 8.30-15 så jag hinner plugga! På fredag e det dax för tenta!!! O antingen tis eller onsdag e det färdighetsprövning... jag e faktiskt inte så nervös för det.. lite hemsk känsla.. för jag vill inte va så säker på att jag ska klara det.. för då blir jag sååå besviken om jag inte gör det.. men men det ska nog gå bra.. kanske inte så nervös för det för jag har gjórt det mesta innan.. det jag e mest rädd för är om man ska få en fråga o man blir helt ställd o inte vet vad man ska säga.. jag kan bli så fast jag vet svaret men ändå så kan jag inte få fram det.. men det ska nog gå bra... DEt som irriterar mig mest nu är att jag inte vet när jag ska göra den här färdighetsprövningen.. fattar inte att det e så svårt för dom att lägga ut det!! Jag måste faktiskt planera mitt liv! Jag har 2 barn som jag inte bara kan lämna hemma hur som helst... Alla behöver juh planera sitt liv.. Tentan på fredag.. ja jag e inte speciellt nervös för den hella egentligen.. men visst jag e juh inte supersäker på den! Men jag hoppas att jag kan plugga lika bra i veckan som kommer som jag gjort denna veckan...

Annars har helgen vatt helt underbar! Töserna har vatt på jättemysigt humör! Vi har lekt och busat o myst! :) Känns så skönt att det e tillbaka som vanligt igen.. det beror säkert end el på att jag känner mig lugnare oxå! Det e väl en cirkel.. sover dom bra så jag får sova så e både dom o jag lugna och pigga på dagarna.. och tvärtom oxå... hehe :) men just nu så e det bara så härlig stämning här hemma! :) Såååå skönt!

Nu vill Amanda läsa bok så det ska vi göra! Ha de bra gott folk!

2 kommentarer:

angelica sa...

sv: haha, han gillar att shoppa och gå i affärer helt enkelt ;) rätt kul faktiskt :) javisst, sånna slapphelger behöver man ibland också...

det kommer säkert gå bra på tentan ska du se! :)

Anna sa...

Hoppas att det går bra med ditt pluggande :) Vill du ha fler bananlådor så hojta till. Mamma kan ju ta med sig fler :)