onsdag 10 mars 2010

SKolan idag har vatt helt OK! Vi satte PVK och gab subkutana och intramuskelära injektioner.. ja bara på dockor då.. hehe :) Men äntligen händer det saker i skolan! haha :)

Hämtade barnen på dagis halv sju.. dom sa på dagis att emelie va trött.. men det varade då inte länge.. när jag skulle lägga henne va hon fan inte trött iallfall...
Hon totalvägrar att sova ikväll med.. jag får säga till på dagis att hon inte får sova middag mer.. för så här kan jag inte had et... jag hinner inte med o plugga nånting på kvällarna längre.. jag springer med henne fram o tillbaka hela kvällarna...

Jag e så trött i huvudet.. jag har inte alls verken ork eller energi till sånt här trams.. Jag vet det e en skitsak att hon inte vill sova, men bara en liten skitsak blir jättestor grej i min värld just nu... känns inte alls bra att känna det så här.. jag har aldrig känt mig så frustrerad på barnen innan.. det e juh inte deras fel, det vet jag.. jag vill bara ha tillbaka mitt tålamod och min ork...

1 kommentar:

Angelica sa...

men oj, det lät ganska jobbigt...som du säger är det inte emelies fel, men jobbigt att inte kunna plugga pga det...hur länge sover hon middag på dagis då? hon sover bara en gång på dan elr? för de skulle ju kunna dra ner på sömnen så hon bara sover nån halvtimme kanske, om hon sover längre än det vill säga...

hoppas det löser sig snart så hon somnar på kvällarna, så du får tid att plugga.

tack för din kommentar föresten, ang m's pappa...det är tragiskt att hans egna pappa är sån...helt sjukt..jag tog iaf tag i det, gick till både polis och socialen. hoppas det händer något nu.