lördag 13 mars 2010

Vilket undertbart väder man vaknar upp till! Solen skiner och klarblå himmel! tror jag ska sticka ut näsan sen en runda :)
Igår va mamma och jag i ullared! Superkul! Handlade en massa fina saker! Mest va det till barnen (som vanligt) Väldigt sällan jag hittar nått till mig.. men lite underkläder och så det e aldrig fel! :) Töserna fick lite vår/sommar kläder och så varsett regnställ.. det behövs... Dom fick lite lite leksaker.. det e juh knappast så att dom e i behov av det haha :) Men Amanda fick pärlor och pussel och Emelie fick en sto Iggle Piggle och så fick dom varsen rockring.. Fråga deras mormor varför dom skulle ha dom! haha ;)
Annars köpte jag nya grdiner till mitt sovrum i den nya lägenheten och till vardagsrummet där nere oxå! :) Köpte nya kuddar o ha på sängen. Och sen va det en massa tråkiga men nyttiga saker som tvål, schampoo balsam, plastpåsar och städsaker...
Vi gick först in en runda och shoppade och sen ut o lastade av sakerna och åt och sen in igen. Och då såg vi Morgan och mamma hon mer eller mindre flög fram och ställde sig o tog kort.. suck mamma..
Vi va hemma vid 18 tiden iallfall :) HAde en jättemysig dag där!
DAgens schema är rätt tomt.. eller näe.. jag ska städa och jag ska tvätta och jag ska handla.. haha :) Och kanske hinna med o gå ut o gå en runda... hehe :) Så tomt va inte schemat.. och sen skulle jag gärna vilja hinna med och plugga lite oxå.. känns som om det skulle va behövligt...

Jaja jag kanske ska sätta fart med allt nu då.. Sen e det juh melodifestivalen ikväll :) Det ska bli kul!

1 kommentar:

angelica sa...

sv: hehe jaa man blir lite sugen på en till när folk runtomkring ska ha, eller hur ;P o va bra att syskonvagnen är bra, har än sålänge bara hört positivt om den, så det blir nog den vagnen! den va ju så skön att köra också, verkade smidig på alla sätt o vis...


här är det också sol och klarblå himmel, härligt! dock fortfarande en himla massa snö och is överallt, så det lär väl dröja innan det smälter och våren är här påriktigt :(

melodifestivalen blir det här ikväll också. kul att läsa att de e fler än jag som ska se det, ingen jag känner kollar på det, haha :P

ha en trevlig lördag!
kram