tisdag 2 mars 2010

Stackars min stora tjej.. Igår slog hon tanden och idag kräker hon... Direkt på morronen så kräkte hon 5 gånger på 20 minuter.. jaha.. det va juh bara o ringa dagis och säga.. Det går jättemycke kräksjuka där.. Jag hade hoppats på att dom skulle slippa det eftersom dom va hemma hela förra veckan men ikke.. Fast samtidigt tycker jag att det e en konstig kräksjuka.. för hon e hur pigg som helst och vill äta..
Ja hon kräkte i o för sig igen efter den runda man 5 gånger.. hehe :) Men inget på en halvtimme nu.. får hoppas att det e nått hon har fått i sig som inte va bra så det e över snart.. jobbigt för henne och kräka så.. Jag har tatt pepparkorn så jag hoppas på o slippa det!! Men e det kräksjuka så åker väl Emelie oxå på det... konstigt bara att hon inte fått det redan om Amanda fått det från dagis.. dom va juh där samtidigt...
Det kan väl inte va nått från att hon ramlade igår? Borde inte va det va? D borde ha kommit tidigre... Eller??? Nu blev jag helt förvirrad.. näe det borde ha kommit innan isåfall...

Har iallfall skickat in mitt arbete till den underbara läararen som vi har! Det va väldigt MYCKE ironi i detta.. hon e inte underbar!!! Men men.. Tack till Amanda (kursare) som kollat igenom det och kommit med bra ändringar!! Det e jag väldigt tacksam för!!! :)

Nu ska jag ta hand om min lilla donna! Ska försöka äta frukost oxå.. men jag mår så illa.. haha men det e nog mest psykisgt för innan när jag satt o läste så mådde jag inte dåligt det e bara när jag tänker på det! haha :) nädå jag e inte alls hypokondrisk!! hehe:)

Inga kommentarer: