tisdag 9 mars 2010

Då va denna veckan oxå igång! Helgen som gick spenderade jag på väla och ikea! haha :) Lördags med töserna och Micke och söndags med töserna bror och Sofie! :) Alltid kul på väla och Ikea! :)

Oh en sak! Amanda har slutat med blöja pånatten!! Kmmer inte ihåg om det va natten till lördag eller sönda som va första natten.. men ialfall så har det gått jättebra!! Inte en droppe i sängen hittils! :) Gissa om man e en stolt mamma! :) Hon bara sa på kvällen att hon inte ville ha blöja och sen gick hon o la sig... inatt kom hon vid 4 och sa att hon va kissig.. gick in och kissade och sen la hon sig igen! :) Duktig tjej! :) Nån natt hade hon kommit in till mig och lagt sig utan att jag har märkt det.. när jag har vaknat så har hon legat där hehe :) Min lilla gounge! :)

Annars händer det inte jättemycke.. jag pluggar och pluggar och pluggar!!! :)

Inga kommentarer: